Kennisbank
Boekhouden in Excel > Helpdesk van Boekhouden in Excel > Kennisbank

Zoeken:


Hoe werkt de activering van Boekhouden in Excel?

Oplossing

Na bestelling stuur je het bestand activering.xlsx ingevuld in via de helpdesk. Maak hiervoor een ticket aan via deze link en voeg het bestand bij:

http://www.boekhoudeninexcel.nl/support/index.php?a=add

Via het aangemaakt ticket ontvang je de activeringscode, welke je invoert in het tabblad Licentie van Boekhouden in Excel.

Uitgebreide instructies vind je in de spreadsheet zelf en in deze video:

http://www.boekhoudeninexcel.nl/tour/instructievideos

Zie ook deze FAQ:

http://www.boekhoudeninexcel.nl/support/knowledgebase.php?article=114

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Hebben jullie een helpdesk voor hulp en ondersteuning?
Hoe is de ondersteuning geregeld?
Hoe activeer ik de sheet / hoe werkt de activering?
Hoe zet ik mijn factuur over in een nieuwe versie (factuur overzetten)?
Hoe boek ik een bedrag dat ik overboek naar mijn spaarrekening?
Artikel details
Artikel ID: 121
Categorie: Licenties
Datum toegevoegd: 17-08-2014 14:30:08
Aantal bekeken: 851
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.3/5.0 (9)

 
« Ga terug


(C) Copyright 2016, Boekhouden in Excel, Alle rechten voorbehouden, KvK 08131097, BTW NL100731776B01. Contact: info@boekhoudeninexcel.nl