Boekhouden in Excel

Hoe activeer ik de sheet / hoe werkt de activering?

Om Boekhouden in Excel te gaan gebruiken moet u eerst de sheet activeren.

  1. Open het spreadsheet "Activering.xlsx". Vul het activeringsformulier in en maak een ticket aan op http://www.boekhoudeninexcel.nl/support en voeg dit bestand bij als bijlage. De activeringsheet is ook te downloaden in het ledengedeelte van de website.
  2. Zodra wij uw software hebben gevalideerd, dan emailen wij uw activatiecode en start de gratis ondersteuning.
  3. Voer uw activatiecode en bedrijfsnaam in in het tabblad Licentie en bij Instellingen, uw postcode en de begin- en einddatum van het boekjaar.
  4. Accepteer de gebruikersvoorwaarden.

Als u de activatiecode plakt, gebruik dan Plakken Speciaal, Tekst.

Zie ook de instructievideo.

http://www.boekhoudeninexcel.nl/tour/instructievideos


(C) Copyright 2011-2021, Boekhouden in Excel, Alle rechten voorbehouden, KvK 08131097, BTW NL001381492B08. Contact: info@boekhoudeninexcel.nl