Kennisbank
Boekhouden in Excel > Helpdesk van Boekhouden in Excel > Kennisbank

Zoeken:


Hoe maak ik een backup?

Oplossing U kunt Boekhouden in Excel eenvoudig backuppen door:
1. het opslaan van het document op een draagbaar medium zoals een USB-stick of externe harde schijf.
2. het opslaan van het document op uw harde schijf onder een andere naam. Kies dan Opslaan als...

Wij adviseren u om regelmatig uw administratie te backuppen.
 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Ik krijg de melding dat Boekhouden in Excel 'alleen lezen' is, hoe los ik dit op?
Hoe zet ik mijn factuur over in een nieuwe versie (factuur overzetten)?
Hoe kan ik mijn factuur als PDF opslaan?
Kan ik Boekhouden in Excel op meerdere PC's/laptops gebruiken?
Kunt u mijn boekhouding overzetten in de nieuwe versie?
Artikel details
Artikel ID: 37
Categorie: Gebruik
Datum toegevoegd: 15-09-2011 21:38:34
Aantal bekeken: 180
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.2/5.0 (13)

 
« Ga terug


(C) Copyright 2011-2019, Boekhouden in Excel, Alle rechten voorbehouden, KvK 08131097, BTW NL100731776B01. Contact: info@boekhoudeninexcel.nl